my thoughts are so loud I can't hear my mouth

Idag har jag mått väldigt upp och ner.
Jag trodde ett tag att jag inte skulle klara av att vara kvar i skolan.
I hans närvaro.
Jag går sönder inombords.
Han är så perfekt. På alla sätt och vis.
Jag älskar honom så jävla mycket. Jag tänker på honom jämt.
Men han vill inte ha mig längre. Jag har redan sabbat vår relation en gång.
Och han vill inte försöka igen.
Det är mitt fel. Och det gör så jävla ont.
Att känna all dessa starka känslor, och samtidigt veta, att han inte alls känner desamma för mig.
Jag. Förstörde allt.


Såhär blev mitt matintag:

Frukost: 2st knäckebröd med kaviar
Lunch: ca 2dl potatismos, 2glas äppeljuice
Kvällsmat: 1,5 normalstor potion flygande jacob (med quorn istället för kyckling), 1 minitomat, 1 knäckemacka med smör.
Kvällsfika: 1 kopp te, 3 bragochoklad-kakor

Jag vet att det var mer än vad jag planerade.
Jag vet att jag äter alldeles för mycket.
Jag vet att jag borde spy.


Kommentarer
Postat av: Lina

okejokej!

åh, vad jobbigt :( att vara olyckligt kär är något av det värsta som finns. hoppas allt löser sig. <3

och ja, det är otroligt att ha en fin vän. det bästa som finns verkligen

2010-11-09 @ 13:24:34
URL: http://killamangiro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0