remind my mind.

Dagens matintag:

Frukost: 1 stor kopp kaffe med ca 0,5dl mjölk (ca 40kcal)
Lunch: 1 banan, 1 glas äppeldricka, 1 halv apelsin (ca 196kcal)
Kvällsmat: 1 Gorbys pirog ( 300 kcal)
Fika: 1 chokladboll, 2 chokladmuffins, 2 koppar te (ca 570 kcal?)

Totalt: ca 1006 kcal

Anledningen till att det blev så mycket fika var att jag hade teaterträning idag och det var 3 stycken som hade med sig hembakat fika. Vi har en fikalista vi följer så att det inte blir samma som bjuder varje vecka, men idag hade det bivit ett missförstånd. Och det kändes jättetaskigt att inte ta av deras fika. Men jag känner mig duktig då jag "bara" tog en utav varje sort. Det blev massa fika över så vi fick äta tills det tog slut, men jag tackade då faktiskt nej.
Töntigt kanske, men jag blev lite stolt över mig själv, även om jag samtidigt känner mig fet och pinsam.

På Söndag ska vi fira min lillebror och jag är jätteorolig inför det.
Allt fika. Alla frestelser. Alla kalorier.
Jag måste förbereda mig massor med thinspo innan.



Tänk om man hade den här kroppen. Åh.


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: åh tack då <3

jag är 177 cm lång :) Kramar

2010-11-18 @ 21:57:59
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0