the bears are comming.

Jag fick en ångestattack igår när jag försökte sova.
Det rev och slet i bröstet. Först försökte jag härda ut det men till sist gjorde det så ont att jag gick och väckte mamma. Jag stod verkligen inte ut. Jag hade ingenting att skada mig med i mitt rum heller. Mamma sover i köket, så hon "blockerade" hammaren och rakblad har jag inte haft hemma på flera månader. Jag hade heller inget i mitt rum av glas som jag kunde krossa.
Det hela slutade med att jag storgrät i nästan en timme innan jag somnade av utmattning (och atarax) i hennes säng.

Jag vaknade imorse av att min lillebror också kom och kröp ner i sängen hos mig och mamma.
(Han är åtta år och mörkrädd). 
Det var mysigt.
Ibland är det rätt skönt inte behöva vara 18, utan istället bara vara.



Älskade Creepy Chan <3

Kommentarer
Postat av: Jossi

Åh, stora styrkekramar till dig. <3

2010-11-18 @ 22:37:30
URL: http://thingeneration.blogg.se/
Postat av: HannaH

sv; åh tack men nej, jag är allt annat än fin, uch



jag bara älskar din blogg! ångestattacker är hemskt, när man inte vet vart man ska ta vägen. kramar

2010-11-20 @ 18:12:57
URL: http://trasseltroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0