The Party is no Party.

Idag ska vi fira min lillebror. Jag är jättenervös.
Massor med fika. Massor med kalorier. Jag måste försöka komma undan så lindrigt som möjligt.
Mamma väckte mig för en halvtimme sen, hon skulle åka och handla. Innan hon drog ropade hon
"Idag ska vi fika rikligt sötnos!".
Fan.
Jag måste säga att jag inte känner mig bra. Låtsas vara på väg att bli sjuk.
Jag har inte ätit något än men när mamma kommer hem blir det lax. Jag kommer inte kunna slingra mig undan den, men ska äta så lite som möjligt.
Jag är rädd.
Men jag ska fixa det här.
Det måste jag.

Motivation:

Kommentarer
Postat av: amanda

åh gör du?! men du, detta kanske låter konstigt... men vill du bli brevvän med mig (A)^^ Jag har inte läst din blogg så mycket och vet inte så mycket om dig, så det vore jättekul ju!

Kramar <3

2010-11-21 @ 14:16:14
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/
Postat av: amanda

åh så kul!

[email protected]

det blir så mycket personligare med brev ist för mejl!

2010-11-21 @ 14:47:23
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0