innan ölen


Jag vägrar se mig själv i spegeln idag.
Gör jag det kommer jag aldrig orka hålla humöret uppe.

Idag ska träffa Sebastian. Vi har inte setts sen Arvika. Då bråkade vi.
Men nu är jag i alla fall hembjuden till honom på öl. Det ska bli kul. Och skönt.
Har ger mig alltid en sån bekräftelse. Och jag känner att jag behöver det nu.
Sen behöver jag också koppla bort alla jobbiga tankar och bara dansa tills jag däckar.

Matintag hittills:
1 banan, 1 smörgås med jordnötssmör (det enda pålägget vi hade), 1 klunk mjölk.

Kommer nog bara äta ett paket snabbnudlar mer idag. Brukar inte äta så mycket innan jag ska supa.
Hoppas dock att jag håller det nu.
Är konstant sockersugen nu när jag har mens.


Dagens thinspo:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0