Jag borde veta bättre.

Jag har bestämt mig för att börja räkna kcal igen. Det är två-tre år sedan sist jag höll på med det.
Det är mer än dags nu.

Frukost: 2 knäckemackor med kaviar, 1 kopp te (ca 230kcal)
Lunch: -
Kvällsmat: 1 vegetarisk billypanpizza, 1 banan, 1 kopp te (ca 500kcal)
Kvällsfika: 2 små citronmuffins, 1 chokladkex, ca 10st fingermarie, 1 kopp te. (ca 684)

Totalt: 1414 kcal

Det svider att se siffrorna. Det gör det.
Jag blir arg på mig själv.
Jag hade förhoppningar om att det här skulle bli en riktigt bra dag.
På bup gick det inte heller så bra. Jag sa rakt ut att jag ville ha konkreta strategier flera gånger. Men ändå så kom vi inte fram till något. Min psykolog lyckades glida in på andra saker hela tiden. Jätte irriterande!
Nästa vecka är det gruppterapi. Jag hoppas att det går bättre då.



Ta hand om er. Hoppas att ni lyckas bättre än vad jag gör.
Puss.




Kommentarer
Postat av: Lina

är det du på headern?

2010-11-12 @ 17:35:04
URL: http://killamangiro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0