We will laugh the day that fatty dies.

Jag skäms. Det blev ingen matfri dag idag.
Jag har haft teaterträning hela dagen och tänkte att för att jag skulle orka prestera så skulle jag behöva äta en liten vegpizza på 370kcal. Så farligt skulle det ju inte vara liksom. Så jag åt en sån.
Men eftersom jag sen brytit matplaneringen så fanns det inget stopp. Jag åt 4 kakor och ca 1,5dl lösviktsgodis också. Fy fan. Så jävla pinsamt. Måste vara vidrigt att se mig äta, jag är ju så jävla fet.
Och ikväll blir det ju massvis mer med kalorier då jag ska dricka dessertvin med Sebastian.
Jag funderar nästan på att ringa honom och byta helg.
Men jag känner att jag behöver bli full.
Jag behöver fylleprat och betydelselösa kyssar.




Så sjukt vacker kvinna. Vill ge henne hela världen.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tack för dina ord. Det låter väldigt jobbigt att du inte har kommit över honom.. Hoppas att gruppterapin hjälper, lycka till!<3

Oh och apropå att känna igen sig.. Du skrev i ett tidigare inlägg om att Sebastian var allvarligt ätstörd och att tanken på att vara som han är triggande.. Det är likadant för mig haha. Killen som jag vill ha som jag inte riktigt vet vad han vill med mig, han är bara ben.. att kramas med honom är verklig thinspiration xD

puss!

2010-11-14 @ 00:20:46
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/
Postat av: HannaH

sv; ja det är jag på bilden :)

hon på bilden va minsann riktigt fin!

2010-11-14 @ 03:17:55
URL: http://trasseltroll.blogg.se/
Postat av: beatheart

jätte mycket! <3 men jag har inte gjort något, det vara bara de jag var med jag tror jag överdrev lite i det inlägget, var lite borta. de höll mig bara där i några timmar. puss

2010-11-14 @ 15:44:51
URL: http://beatheart.blogg.se/
Postat av: Lina

åh, tack! <3

och finfinfin hon var! känner igen henne någonstans ifrån... kanske top model? hm..

2010-11-14 @ 19:23:24
URL: http://killamangiro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0