Dr. Feelgood.

Han har pratat med mig idag. Ganska mycket.
Och jag blir så där fånigt glad.
Jag kommer inte komma över honom förrän jag flyttar långt härifrån, jag vet det.
Långt bort från honom.
Jag hatar att vara kär.

Om åtta månader flyttar jag. Från min trygga barndomsstad.
Det känns läskigt men samtidigt befriande.
Vilken stad det blir beror på vilken folkhögskola jag kommer in.

Dagens matintag:
Frukost: 1 kopp te (ca 3 kcal)
Lunch: 1 dubbelknäckemacka, 2 glas äppeljuice (ca 270 kcal)
Kvällsmat: 1 normalstor potion sojakorvssallad med nudlar och kikärtor (ca 500 kcal)

Egentligen har jag inte alls någon aning om hur många kalorier kvällsmaten innehöll, så jag gissar på 500 kcal för att vara lite på den säkra sidan. Jag vet att kvällsfika också kommer att tillkomma, det känns lite jobbigt. Men jag ska göra mitt bästa för att hålla nere kaloriintaget.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0