From Off to On.

Jag hatar att jag blir svartsjuk så lätt. Så fort han vill från skolan tidigt istället för att stanna kvar och prata med oss undrar jag om han ska träffa någon tjej. Varje helg han inte hör av sig oroar jag mig över att han har sex med andra tjejer. Det är fem månader sen han gjorde slut och lite mer än en månad sen vi sist hade sex. Om han hade velat ha sex med mig, då hade han sett till att få det. Han vet att jag vill.

Fy fan.
Svartsjukan i bröstet gör så ont.
Jag måste släppa honom, jag måste! För att överleva.

Inte nog med att jag måste komma över honom,
Jag måste också få honom att ångra att han gjorde slut med mig.
Så jävla mycket.
Jag ska skaffa en oemotståndlig kropp.
En kropp han kommer önska att han fick röra vid.
Fast den här gången på mina villkor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0