Radio Ladio

Idag har jag haft en väldigt mysig dag. På morgonen var jag rätt nervös för vi hade skriftligt Nationellt prov i Svenska B. Men det gick ändå rätt bra. Jag var färdig vid halv tolv och hade inga lektioner efteråt. Så jag och Ina gick och satte oss på vårt favoritcafé och pratade minnen tills de stängde. Vi har känt varandra i 10år och vet i princip allt om varandra. Det är tryggt. Jag älskar henne. Så himla himla mycket.

Dagens matintag:
Frukost: 2 bananer, 1 kopp te (ca 215 kcal)
Lunch: 1 clementin (22 kcal)
Fika: 2 koppar kaffe med ca 0,75 dl mjölk (ca 40 kcal)
Kvällsmat: 1 normalstor potion stekt potatis, 2 soyakorvar, 1 halv tomat (ca 467 kcal)
Kvällsfika: 1 kopp te (ca 3 kcal)

Totalt: ca 747 kcal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0