jag borde inte ens kallas för människa längre. svin, det är vad jag är.

Det bränner i halsen. Min näsa och mina ögon är svullna.
Jag spydde nyss i duschen.
Jag fick inte upp så mycket. Det blev stopp i avloppet och efter ett litet tag stod jag i min egna spya.
Det hela slutade med att jag rensade avloppet. Det var riktigt vidrigt och jag får ilningar i kroppen när jag tänker på det.
Det var fullt med hårklumpar, smuts och slem.
Hädanefter måste jag planera bättre och spy i toaletten.

Idag har jag haft ett väldigt högt matintag. Ätit som en jävla gris rent ut.
Jag skäms så jävla mycket nu när jag skriver ner det här.
Det bränns. Förjävligt.

Frukost: 2 mozzarella grandiosa pizzor, 1 lionbar
Lunch: 2 mackor med tjockt lager jordnötssmör
Kvällsmat: 4 tacoskal fyllda med köttröra och gräddfil, 2st biskvier
Övrigt: Okänt antal glas saft

Förlåt. Jag lovar förändring med förstör allt genom att svulla.
Det ska inte hända igen.

Jag var ju hemma hos Sebastian igår. Det var trevligt.
Vi drack öl, pratade, dansade och kysstes.
Jag är egentligen inte alls intresserad utav honom. Men med alkohol i kroppen blir dom flesta intressanta.
Inte nog med jag är fet och pinsam, jag är slampig också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0