trash hologram.

Imorgon kommer Axel och hämtar mig från skolan. Han bor 10mil bort. Men imorgon kommer han sova i min säng. Jag längtar jättemycket. Jag har noga rakat benen och smörjt in hela kroppen med mjukgörande salva.
Jag längtar efter hans skratt. Hans varma kropp. Hans kyssar.

Det kanske förvirrar med alla pojkar som jag skriver om.
Jag ska reda ut det.
Såhär ligger det till:

Mario är en kille som gjorde slut med mig efter ett 1,5 år långt förhållande. Vi går i samma klass och jag är fortfarande jättekär och helt besatt utav honom.

Sebastian är en kille som jag lärde känna förra sommaren på mitt dåvarande sommarjobb. Han är två år äldre och jättekär i mig. Jag är inte kär i honom men brukar hångla med honom när jag är full.

Axel är en kompis till mig som jag känt i tre år. Han är tre år äldre. Vi brukar kyssas och ha sex när vi träffas. Vi hade nog varit tillsammans om han hade trott på förhållanden. Jag tycker om honom sjukt mycket.

Låter som att det är taget ur en taskig tvsåpa.
Men det är det inte.
Tyvärr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0