jag tänker på tusen saker samtidigt, fast egentligen handlar allt om dig.

Jag kom nyss att tänka på en sak. Dom pratade om överdosen idag på vårdplaneringsmötet. "Incidenten med medcinen" omnämnde dom den som. Ingen har vågat säga högt att det var ett självmordsförsök. Men det var ju precis det det var. Jag ville ju ta livet av mig. Jag försökte göra det. Men det vill ingen sätta ord på, inte högt.
Jag blir arg när jag tänker på det.
Att dom blundar, så gott det går.

Jag gick flera varv i korridorerna i skolan idag. Tårarna började rinna så fort jag såg honom i klassrummet. Jag kunde inte vara kvar där. Jag är så sjukt labil nu mera. Jag bryter ihop, nästan hela tiden.

Dagens matintag:
Frukost: 1 kopp te (ca 3kcal)
Lunch: 2 glas äppeldricka (ca 130kcal)
Kvällsmat: 2 soyakorvar, 1 normalstor potion stekt potatis, 2 tomatskivor, 1 mandarin. (ca 470kcal)

Totalt: ca 603 kcal.
Jag får se hur det blir med kvällsfikat. Antagligen tillkommer det.




Kommentarer
Postat av: beatheart

jag känner vad du skriver. <3

2010-11-23 @ 22:43:56
URL: http://beatheart.blogg.se/
Postat av: Lina

åh. <3



ja, det låter jätte bra! torsdag då :) puss! <3

2010-11-24 @ 08:36:23
URL: http://killamangiro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0