jag drömmer bara i plast. men det har inte alltid varit så.

Alla tankar snurrar.
Tittar han på mig? Ser han att jag har hans favoritklänning på mig? Verkar jag rolig nu?
Jag är helt besatt utav honom. Varje sekund i skolan försöker jag bete mig på ett sätt som jag tror att han skulle gilla. Varje sekund hemma förbereder jag mig på att träffa honom. Jag blir galen.
Galen!
Jag måste härifrån. Den här stan drar ner mig till botten av ån.

Dagens matintag:
Frukost:  1 kopp te (3 kcal)
Lunch: 1 äpple, 1 glas äppeldricka (129 kcal)
Kvällsmat: 2 soyakorvar, 1 normalstor potion fullkornspasta, ketchup, 1 halv tomat. (528 kcal)

Totalt: 660 kcal.
Till det här kommer det tillkomma 1-2 koppar te. 

Jag funderar på att låna pengar av mamma så att jag kan gå på krogen. Jag vet att jag är patetisk. Men jag orkar inte med konstant närvarande. Jag måste få fly. Några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0