nej.



Bröstet river. Musiken dunkar i kroppen. Jag vill höja den mer, men det går inte.
Jag vill skrika men kan inte öppna munnen. Så jävla värdelös.
Det gör så jävla ont att vilja ha honom såhär mycket.
Avguda honom.
Jag är inte ens värd en hälsning i hans ögon. I mina ögon är han allt.
Min verklighet är upp och ner. Jag vill inte vara kvar i den. Jag vill nog inte vara kvar överhuvudtaget. Någonstans. Om ingenting drastiskt händer snart.

Dagens matintag:
Frukost:  1 kopp te (3kcal)
Lunch: 1 glas äppeldricka, 1 dubbelknäckemacka, ena sidan med smör (ca 200kcal)
Kvällsmat: 2 soyakorvar, 1 normalstor potion fullkornspasta, ketchup, 1 kopp te (ca 528kcal)
Totalt: 732 kcal.

Kanske att det tillkommer en frukt också. Jag får se.

Kommentarer
Postat av: Lina

hon är så snygg.

jaa, åkej! låter finfint :)

åh. jag med förresten.

puss! <3

2010-11-30 @ 18:36:10
URL: http://killamangiro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0