Det är svårt, men jag försöker, jag lovar

Jag är rädd för att det här ska bli en katastrofal dag.
Hittills har ätit:
Frukost/Lunch: 1 banan, 2 tacoskal fyllda med köttfärssröra och gräddfil.
Trots det är jag fortfarande hungrig.
Jag har inte duschat idag. Är jätte ofräsch. Går runt i min mammas noppriga morgonrock.
Jag blundar varje gång jag passerar spegeln.
Men jag får inte förstöra den här dagen. Jag får inte. Jag ska inte! Jag lovar.

Just nu dricker jag ett stort glas saft för att stilla hungern och sockerbegäret.
Tyvärr hjälpte inte enbart vatten.

Motivation:




Kommentarer
Postat av: beatheart

Åh vad jag vill ha en sån fåtölj som på den första bilden. Vill sitta där i underkläder, eller en dyr klänning, röka och dricka. Och titta ut över staden och ha en massa kläder och hattar runt om kring mig och massa musik och instrument och jätte många målarfärger. puss <3

2010-11-04 @ 20:13:08
URL: http://beatheart.blogg.se/
Postat av: beatheart

Hur går dagen?

2010-11-04 @ 20:13:46
URL: http://beatheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0