när jag blundar ser jag myrornas krig.

Det kryper i hela kroppen.
Som en blandning av ångest, nervositet och pirr.
Jag förstår mig inte på känslan, alls. Flimmrar liksom. I bröstet.

Matintaget idag har inte varit så bra.
Frukost: -
Lunch: 3 knäckemackor med ganska tjockt lager smör, 1 potatis, 1 klick smör, 2,5 flundrafiléer, ca 3 mtsk creme fraiche.
Fika: 1 bit kladdkaka
Kvällsmat: 2 mackor med smör, majonäs, ägg, räkor och gurka. 2 knäckemackor med smör. 1 kopp te.
Efterrätt: ca 1dl vindruvor, 1 tugga kexchoklad.

Jag vet ju att det är på tok för mycket. Det blir extra tydligt när jag ser det i text.
Ändå känns det helt okej, jag vet ju att det hade kunnat bli så jävla mycket värre. Jag har haft en sånt sjukt matsug idag. Jag har verkligen fått kämpa. Jag har tänkt jättemycket på mat.
Jag måste hitta en bra strategi för att koppla bort mattankarna.
Vågar jag ta upp det på bup?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0