Your kisses are wasted on me.

Det var riktigt roligt igår. Vi nostalgitrippade genom att dansa till gamla 90-tals klassiker, blåste såpbubblor och kysstes.
Sebastian tar alltid i mig som om jag vore gjord av glas. Det får mig att känna mig värdefull.
Men ibland blir det jobbigt. För jag vet att han har känslor för mig som jag aldrig kommer få för honom.
Egentligen vet nog han det med. Men han vill bara inte inse det.

Vi låg sked hela natten.
På morgonen kokade jag te och så spelade vi mastermind.
Det var mysigt trots att jag var bakis som ett spö.

Dagens matintag hittills:
1 kopp te, 1 halv banan, 2 knäckemackor med kaviar.

Det kommer att tillkomma kvällsmat också. Jag hoppas att det innehåller kött, för det är jag riktigt sugen på just nu.

Ta hand om er,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0