fool.



Smärtan när han säger att andra tjejer är snygga. Jag står inte ut. Det gör förjävla ont.
Han är dryg mot mig igen nu. Ignorerar det mesta jag säger. Tittar inte på mig. Pratar med alla andra utom med mig. Pratar han med mig är det spydigt.
Hur fan orkar man med sånt här?
Jag vet inte.

Vi har inte haft sex med varandra sen början av Januari.
Det är snart ett år sen han gjorde slut.

Jag vet inte hur man går vidare.
Jag är ju så jävla kär.

Vill inte gå till skolan imorgon för att jag känner mig så jävla ful.
Jag orkar inte vara ful.
Jag orkar inte spy.

Förut var det upp och ner.
Nu är det ner och ner.

Jag tror på er i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

lycka till fina du! men jag önskar att du kunde låta bli att skära dig. fast det är svårt, jag vet... en massa kramar till dig <3

2011-04-12 @ 17:01:39
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0