plocke pinn



Jag firar våren med att använda mina sommarskor. Nya är dom. Köpta i vintras och aldrig tidigare använda. Fina. Högklackade.

Jag ringer Axel och pratar. Berättar om min dag. Skrattar lite. Tänker inte alls på sex.

Jag tänker tillbaka på studentfesten i Torsdags. På vad jag gjorde och vad jag inte gjorde. Jag drack massvis med öl. Hånglade med klassens snyggaste tjej. Kissade i en pissoar. Rökte cigarrer. Ramlade och skrapade upp två knogar och höger kindben.

Förlåt för att jag inte kommenterat era bloggar på länge. Och att jag är sämst på att uppdatera. Men hjärnan är i världens kaos just nu. Jag har svårt att fokusera. Men jag vill bara att ni ska veta, att även om jag inte kommenterar, så läser jag vad ni skriver.
Och känner med er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0