mathelvete.



Mathelvete. Jag lever i ett riktigt jävla mathelvete.
Nej. Jag utsätter min kropp för ett jävla mathelvete.
Hets idag. Igen. Efter teaterträningen.
Dagen hade gått bra. Jag låg på drygt 800kcal.
Hade tänkt ta en smörgås och sen inget mer.
Det slutade med:
2 korv bröd med smör och ost, 2 knäckebröd
med kaviar och ost, 1 tugga musli, nötter, russin,
tranbärsdricka, 1 banan och 1 skopa glass.
Jag skäms. Det bränner bakom kinderna. Dunkar i bröstet.
Jag vill ju vara fin. Jag vill ju vara duktig.
Jag vill ju lyckas. Jag vill ju vara smal.
Så. Vad håller jag på med?


Och imorgon börjar helgen.
Den satans jävla helgen. Full av begär. Full av fresteler.
Full av okontroll. Full av kalorier.

Jag måste hålla nere på matintaget.

Nästa vecka ska jag börja med att ha apelsin som enda alternativ till skollunch.
Glömmer jag apelsin får jag hoppa över lunchen. Är jag fruktansvärt hungrig får jag dricka mer vatten.

Jag måste vara fin till studenten. Jag måste jag måste jag måste.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

lycka till med helgen, u can do it!

2011-02-10 @ 23:05:16
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0