när andetagen känns som analsex. rädda mig.



Jag har varit bakis hela dagen dag.
Igår var Sebastian som sagt här. Vi drack citronvin, spelade alfapet, dansade, kysstes och rökte. Jag röker bara när jag dricker. Det är mysigt. Vi somnade båda i min säng vid fyra-fem tiden. Han höll om mig hela natten. Jag hade mammas pyjamas på mig. Det kändes bra. Att inte vara naken.
Jag bad honom gå hem idag på eftermiddagen. Jag ville vara ensam sa jag. Och så var det också. Jag ville tänka lite ifred. Det slutade med att jag köpte godis och spydde.
Bra Hirana. Jävligt bra.

Kommentarer
Postat av: HannaH

åh lät mysigt. förutom det sista.

sertralinen har inte börjat verka har bara ätit den i någon månad, har kanske lite mer energi.



jag är inte snygg, önskar att jag var, men tack.

massa kramar till dig <3

2011-02-06 @ 23:03:06
URL: http://trasseltroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0