ta mig härifrån.



Om någon timme kommer Axel hem till mig. Jag vill egentligen inte det.
Jag vet att han förväntar sig sex. Och jag vill inte ha det.
Jag vill inte se honom njuta. För jag vet att jag inte kommer att njuta. Jag vill inte bli förnedrad. Jag vill inte känna mig ful.

Jag förstör alltid mitt sexliv. Manipulerar alltid den andra partnern att göra mig illa. Dom tror att jag blir upphetsad av det. Av slagen. Stryptagen. Slitandet. Men det blir jag inte. Jag lurar dom bara till det för att straffa mig. Använder dom för att vara destruktiv. För att göra mig själv illa.


Ta mig härifrån.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du är för fin </3

2011-02-07 @ 21:09:51
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Blir lite ledsen. Vill så gärna att du ska vara snäll mot dig själv.

Kram.

2011-02-08 @ 23:17:33
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0