fight with shattered mirrors.



Tung i hela kroppen. Jag har varit på badhuset och simmat med min mamma och lillebror. Åttahundra meter blev det. Inte jättemycket. Men det känns okej. Jag är glad att jag kom iväg. Att jag vågade. Trots mina ärr.

Ina var i skolan idag. Det var mysigt. Vi stannade kvar någon timme efteråt, drack kanelte och pratade. Jag är orolig för henne. Jag vill inte att hon ska börja avskärma sig från verkligheten igen. Hon är orolig för mig. Hon är rädd att jag ska börja spy lika ofta som jag gjorde förut, i högstadiet. Då var det flera gånger om dagen. Varje dag.
Men hon behöver inte oroa sig. Jag ska inte äta så mycket att jag behöver spy. Jag ska skaffa mig kontroll.

Frukost:
1 kopp te (3kcal)
Lunch: 1 apelsin (51kcal)
Kvällsmat: En tredjedels tonfiskpizza, 1 macka med smör.
Kvällsfika: 1 kopp te, 4 små mackor med smör och ost.

Jag skäms. Så mycket bröd. Så många kalorier.
Dom två sista målen vågar jag inte ens räkna ut.

Men jag tror på er.

Kommentarer
Postat av: beatheart

Sv: du värmde mig med din kommentar, betyder jätte mkt. <3



kan inte säga något annat än desamma till dig,påriktigt.

2011-02-01 @ 22:59:14
URL: http://beatheart.blogg.se/
Postat av: HannaH

åh det lät mysigt, det är fint att ha vänner att bry sig om. jag har fått sertralin nu, så träffar jag dom varannan vecka ungefär för att se så at den inte krånglar. massa kramar till dig hirana, du verkar vara en sådan fin människa <3

2011-02-02 @ 13:16:44
URL: http://trasseltroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0