violent dreams. violent reality.



Jag mår illa. Har jätteont i magen. Jätteont i halsen.
För att jag spytt.
Jag spydde fyra gånger igår. En av dom var under teaterträningen på toaletten där.
Jag har aldrig gjort så förut. Spytt utanför hemmet.
Idag spydde jag hos morfar och mormor.
Det blev så mycket mat. Jag stod inte ut.
Efter det har jag ändå ätit ganska mycket. Det gör ont i magen.
Ont ont ont.
Den är sårig och full.
Det gör ont i bröstet av allt självhat.

Helgen har varit vidrig. Riktigt jävla vidrig.
Jag känner mig jättetjock. Jag vet att jag är jättetjock.
Och jag är ensam.
Jag har inte träffat kompisar på hela helgen.
Om man inte räknar med under teaterträningen.
Men dom där känner mig inte. På riktigt.


Kommentarer
Postat av: beatheart

ta hand om dej! hur är de? kram.

2011-02-15 @ 21:10:25
URL: http://beatheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch så jobbigt! Önskar att du kunde sluta.. Jag höll på i flera år, blev sjukt deprimerad och förstörde mina tänder och mycket mer. Det är inte värt att. Kram

2011-03-05 @ 17:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0