107 steg.



Axel sov över hos mig natten till idag. Han kom direkt från flygplatsen. Han har varit i Paris en vecka, så han hade mycket att berätta. Det var roligt. Skönt. Jag kunde koppla av och bara lyssna. Lyssna, titta och andas.
Vi kysstes mycket. Han sa att jag var snyggare än någonsin.
Jag trodde nästan på det.
På kvällen hade vi sex. Han ströp mig så det sprack blodkärl runt ögonen. Trots det var det faktiskt fint.
Jag var faktiskt upphetsad. Jag försökte faktiskt njuta. Fokuserade inte på att lura honom till att skada mig.

Maten krånglar.
Spydde idag.
Var tvungen.


Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Bästa Hirana.

2011-02-21 @ 23:16:42
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0