jag vill veta hur man gör för att överleva.



Ögonlocken bränner. Tårnarna går inte att stoppa. Dom väller över. Kletar ut sminket. Får näsan att börja rinna.

Jag fick gå ifrån lektionerna i skolan flera gånger idag. Jag kunde inte sluta gråta. Jag gick runt i korriderarna för lugna tankarna. Ringde mamma. Men det fungerade inte. Dom där jävla tårarna vällde över i alla fall. Droppade ner på min klänning. Min klass måste tro att jag är helt galen. Jag försöker att dölja det. Tårarna. Men jag ser att dom ser. Jag vet att dom tittar. Och undrar.

Självmordstankar. Jag vill härifrån.


Varför pratar han inte med mig? Varför ser han inte mig?
Betyder jag ingenting för honom längre?
Jag vill veta hur man gör för att överleva.
Jag vill veta det nu.


Kommentarer
Postat av: amanda

man överlever inte. man dör, lite i taget. sedan reser man sig och går vidare med det som överlevt. jag begravde min vän igår. dog med honom. idag gick jag vidare med det som överlevt. inte mycket, men ändå.

2011-02-19 @ 20:01:29
URL: http://iblandipolaroid.devote.se
Postat av: ...

Jag vet att det här inte passar... men vart hittar du och alla andra så fina bilder?

2011-02-20 @ 20:44:08
URL: http://candythecrackwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0