standing in the way of control.


Perfekt kropp. Helt jävla perfekt.

Vi började titta på en film i skolan idag. "My sisters keeper" heter den. Otroligt fin. Otroligt sorglig. Jag började gråta. Det kändes bra på något sätt. Att gråta i skolan utan att behöva gömma det. Utan att låsa in sig på toaletten.

På lördag ska jag dricka vin och spela spel med Sebastian.
Jag ser fram emot det.
Jag behöver bli full. Jag behöver dansa. Utan krav.

Idag har jag fått i mig:
1 apelsin
1 Gorbys pirog
1 paket snabbnudlar
2 mackor med smör och ost.
3 koppar te
Totalt kcal intag: ca 1100 kcal.

Jag skäms så otroligt mycket. Det gör ont att se siffrorna framför sig. Jag äcklas.
Under 1000 kalorier ska det ju vara Hirana!
Hur jävla svårt kan det egentligen vara?!


Nya tag imorgon. Men då är det teaterträning. Och det innebär fika. Jag vet att jag inte kommer att kunna motstå fikan så jag får se till att verkligen skärpa mig med maten.
Och dricka mycket.


Kommentarer
Postat av: amanda

Hej min vän. Jag har inte skype, men skriv din msn så lägger jag till dig.

2011-02-02 @ 22:47:12
URL: http://iblandipolaroid.devote.se
Postat av: Jossi

åh, älskar den filmen. <3

2011-02-04 @ 23:20:35
URL: http://thingeneration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0