agana.


Jag har haft teaterträning hela dagen idag. Premiär om en exakt en vecka. Det är mycket att stå i.
Men det trivs jag med. Då känner jag att jag fyller en funktion.
När jag kom hem från träningen lagade jag mat. Trots att jag inte var hungrig. När maten var färdig började jag äta. Jag åt och åt. Massvis. Sen spydde jag. Ångest. Efter några timmar åt jag igen.

Min kontakt på bup vill få mig att prata på någon på ätstörningsmottagningen.
Jag vill inte. Jag vill ju sluta spy. Men det tror jag inte att dom där kan hjälpa mig med.
Jag kommer inte sluta spy förrän jag fått kontroll över mig själv.
Förrän jag förtjänar det.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Men du förtjänar det, det gör du faktiskt! <3

2011-02-25 @ 14:11:51
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Ingen förtjänar spyor.

2011-02-27 @ 17:08:48
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0