jag känner mig som ett djur. ett äckligt djur. utan kontroll.


Tänk att ha den här kroppen. Så jävla vacker. Jag ska kämpa.

Fruktansvärd dag i matväg. Jag kom säkert upp i 2000kcal. Vågar inte räkna exakt.
Vågar inte få det bevisat. Vågar inte skriva upp vad jag ätit. Jag skäms så jävla mycket.
Det gick bra fram tills jag kom hem efter teaterträningen.
Då blev det mackor, glass och chokladkex. Fa-an. Inte har jag spytt upp det heller.
Nej, det ligger som en fet klump i magen på mig. Äckel.
Imorgon tar jag nya tag. Imorgon ska jag hålla mig under 1000kcal.

Skolan var bra i alla fall. Jag satt med Ina och Adrian. Tecknade och sjöng.
En del som jag tecknade blev riktigt bra.
Jag ska fortsätta imorgon.

Kommentarer
Postat av: Lina

jag skulle kunna dö för att få ha en sådan mage när jag sitter ner. åh

2011-02-14 @ 21:18:14
URL: http://killamangiro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0