kanske har jag bara vaknat upp.



Dagens matintag:

Frukost: 1 kopp te (3kcal)
Lunch: 1 apelsin (51kcal)
Kvällsmat: 1 Gorbys pirog (300kcal)
Kvällsmål: 1 paket snabbnudlar, 2 tuggummin (ca 386kcal)

Totalt: 743 kcal.

Jag är virrig. Stimmig och ofokuserad. På teaterträningen skrattar jag bara. Kan inte träna.
Alla frågar om jag är kär. Jag svarar att jag är det. Jag svarar att jag är kär i Axel.
Fast att jag inte riktigt vet om jag är det eller inte.
Jag har ju varit så tvärsäker på att jag vill ha tillbaka mitt ex så länge.
Så tvärsäker på att det är honom jag vill ha.
Men hur vet man om man är kär eller bara beroende?

Kanske är jag kär.
I båda.
Kanske är jag inte kär.
Kanske har jag bara vaknat upp.

Åh.
Jag förstår inte mina känslor alls.
Jag försöker. Men kommer ingen vart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0