nyårsfirande och fett.



Förlåt för dålig uppdatering. Labilt psyke. Tusen måsten i sekunden. Jag står bredvid och glömmer bort att andas.

Gårdagen var fantastiskt rolig. Först var jag och Ina hemma hos mig med min släkt och åt middag. Efter det drog vi till krogen och tog några öl. Någon timme senare träffade vi några barndoms kompisar, smällde smällare och gick till hamnen för att kolla på fyverkerier.
I hamnen träffade jag jättemånga kompisar. Alla kramades och skrattade. Jag med.
Jag träffade två klasskompisar i hamnen som jag gick tillbaka till krogen med efter fyverkerierna. Vi drack massvis med öl på där, skålade och överröste varandra med kärleksfulla komplimanger. Efter stängningstid träffade vi Mina, en tjej som jag hånglat med och gått hem med från krogen förut. Hon tog med oss på efterfest hos en bekant där vi rökte vattenpipa med galet fina människor. Jag hånglade med en snygg tjej som går i min klass där. Mina blev jätteavundsjuk. Sen blev jag för full och spydde. Mina drog då hem mig och jag däckade i min säng så fort jag fått av mig mina kläder.

Idag har jag svullat som en jävla gris. Jag överdriver verkligen inte. Har ätit allt jag kommit över. Kladdkaka, tacos, chips med dipp och choklad. Jag känner ångest över det men tar nya tag imorgon.
Funderar på att dra ut och jogga då.

Kommentarer
Postat av: emma

läst igenom vissa inlägg och helt fastnat. du verkar vara en såndär fin, stark person. som skriver sådär fångande.

2011-01-02 @ 14:16:02
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0