ingenting är heligt.



Bröstet ilar. Självmordstankarna kommer tillbaka. Självhatet växer sig bara större och större. Det gör så jävla ont. Så jävla jävla ont att tvingas träffa honom varje dag. Vara i hans närhet. Och gång på gång få det bekräftat att han inte vill ha mig. Han kan ha sex med mig när han har lust, men inget annat. Varenda cell i min kropp skriker ju efter honom. Trånar efter honom. Söker hans uppmärksamhet.
Jag har fastnat igen.

Axel gör mig bra irriterad just nu. Jag vill inte ha honom. Han vill i och för sig inte ha mig heller. Inte till något mer än vänskap och sex. Mina relationer är helt upp fuckade. Jag klarar inte av. Att ha en normal relation. Jag känner mig slampig. Ingenting är heligt.

Dagens matintag:
Frukost: 1 kopp te (3kcal)
Lunch: 1 apelsin, 1 kopp te (54kcal)
Kvällsmat: 2 gorbys piroger, 2 morotsstick (610kcal)
Övrigt: 2 koppar te, mandelmassa (230kcal)
Totalt: 897 kcal.

Edit: Mamma bjöd mig på en chokladmuffin. Jag var äcklig nog att äta upp den. Så, 200kcal till.
Jag var nyss på toan och spydde men fick mest upp massa vätska. Fan.


Kommentarer
Postat av: L

det är något med ditt sätt att skriva eller utstrålar som attraherar. och jag gillaer sättet du skriver på. det är fint.

ja, det var väl egentligen det jag ville ha sagt.

2011-01-25 @ 23:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0