hjärnsubstans.



Minna tränger in mig i ett hörn. Hör konstant av sig. Vill veta vad jag tycker om henne.
Jag är inte intresserad av henne. Men det vågar jag inte säga. Jag vill inte hångla med henne mer. Jag vill inte att hon tar på mina bröst. Men det vågar jag inte säga. Så jag går med på sånt.
Det är tur att hon bor i en annan stad.
Det är svårt med relationer.

Idag har jag trippat på tå. Runt i skolans korridorer med Adrian. Spelat tankespel och lyssnat på James Brown.
"I feeeel goood, dununununuuuu" i kör. Skrattat och viskat i varandras öron. Vi fick inte så mycket skolarbete gjort. Men behöver hjärnorna en paus så måste dom få det.

Dagens matintag:
Frukost: 1 kopp te (3kcal)
Lunch: 1 apelsin (51kcal)
Kvällsmat: Flundra, 1 potatis, några gurkskivor, lite paprika, fetaost, 2 msk creme fraiche, 3 knäckemackor med smör. (570kcal)
Övrigt: 1 kopp te, 1 snickers (280kcal)
Totalt: 804 kcal.

Jag vet att det är ganska mycket men känner mig ändå nöjd efter helgens förödelse.

Puss

Kommentarer
Postat av: amanda

du verkar lite som jag. har du facebook? ska vi vänna varandra? (känns så töntigt att byta msn) finare att klicka på "bli vän med" när man är intresserad av nån människa.

2011-01-31 @ 21:43:36
URL: http://iblandipolaroid.devote.se
Postat av: HannaH

jag bara älskar din blogg! jag bara undrar, heter du hirana på riktigt? det är väldigt fint <3 kramar till dig

2011-02-01 @ 11:52:02
URL: http://trasseltroll.blogg.se/
Postat av: Ellinor

ohh det känns verkligen inte okej att du utstår sånt som du inte vill:( förstår att det är svårt men.. </3

När du äter lite mer så minskar du ju risken för hets i alla fall, och sånt vill vi ju undvika till varje pris:) du är duktig.

massa kraaaaaaam

2011-02-01 @ 14:05:46
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Det är så hemskt jobbigt när man inte vågar säga saker.

2011-02-03 @ 10:19:14
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0