det sägs att hoppet är det sista som lämnar människan.



Morfar hämtade mig i morse. 08.00.
Jag är för trött för att vara i skolan. Och för labil för att vara ensam.
Hemma hos morfar och mormor sov jag. Försökte återhämta min kropp.

Jag har varit ovanligt hungrig idag. Slukat allt i min väg har det känts som. På kvällen urartade det totalt med maten. Jag tryckte i mig 7 ostmackor och nästan 1 liter yoghurt. Jag skäms enormt. Försökte spy upp det igen. Fick upp en del. Men långt ifrån allt.

Imorgon ska jag träffa honom. Antagligen blir det bara några timmar. Och antagligen sover vi inte tillsammans. Men jag har ändå rakat benen. Ifall vi hamnar i samma säng.
Man kan ju alltid hoppas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0