fish paste.

Jag tittar på mig själv i spegeln. Det svider. Mina lår dallrar när
jag backar från den. Jag vill inte sätta mig. För då kommer dom att breda ut sig. Låren.
Vill inte ta av mig koftan i skolan för att mina armar kommer att sticka omgivningen i ögon.
Och jag vill inte sticka den. Jag vill krama min omgivning. Ta hand om den. Lägga den i fickan och cykla.



Jag slutade inte äta igår efter att jag skrivit inlägget. Jag tryckte i mig glass, ostmackor och mjölk också.
Sen fick jag ångest och lutade mig över toaletten. Medan jag spydde började jag blöda näsblod. Jag slutade inte pressa ner fingrarna i halsen för att stoppa blödandet så det fortsatte tills jag var färdig. Rann med spyan. När jag reste mig upp kändes benen ostadiga(re). Kanske inbillade jag mig bara.
Jag hoppas det.


Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Lägga den i fickan och cykla.



Finaste jag läst idag.

2011-03-11 @ 21:14:23
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0