smutsig. min verklighet är smutsig.



Jag är öm mellan benen. Har en skadad hjärna.
Axel vill ha sex. Han pressar sitt stånd mot min kropp. Tar på mina bröst. Hans upphetsade andetag stör mig. Jag vill inte ha sex. Jag är inte kåt. Han slutar inte. Jag vet att han inte kommer att sluta förrän han fått sin orgasm. Jag vill sova men låter honom dra ner mina strumpbyxor och lägga mig på mage.

Men så händer något.
Axel: Du verkar inte så pepp.
Jag: Jag är trött bara.
Axel: Förlåt. Det är bara det att jag är så jävla kåt.
Jag: Men jag vill ha sex.
Axel: Haha, ja, du kan ju bara ligga så där så kan jag göra mitt.
Jag: Ja. Och jag orkar svanka.

Han ler några sekunder. Sen kysser han mig på halsen och ner längs ryggen. När han kommer till min svank gränslar han mig. Jag grips plötsligt av panik. Jag trodde aldrig att han skulle gå på det. Jag var ju tydligt ironisk! Det borde han ju ha hört på min röst! Sen tänker jag att det är för sent för att ångra sig.
Och Axel har sex med mig.
Jag ligger på mage.
Och fejkar några stön.
Efter en kvart är det slut.
Och jag är öm.

Fet. Jag är fet. Fet i hjärnan. Fet i kroppen.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Gör inte så mot dig själv.. snälla </3

2011-03-16 @ 09:17:06
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Du skulle skaka världen och säga nej.

2011-03-16 @ 19:12:44
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/
Postat av: missproblem.bloggplatsen.se

jag känner igen mig massor i detta inlägget.



Fast jag älskar min pojkvän.. svårt :/

2011-04-07 @ 06:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0