Kanske kanske kanske.

Hah. Spottar mig själv i ansiktet. Slår mig i magen. Drar mig i håret.
Hetsade och spydde idag.
Jag hatar mig själv.
Hatar det här.
Vart försvann min disciplin?
Har dock inte blödit näsblod.
En liten seger.

Skoldagen har varit bra. Han pratade ganska mycket med mig. Skrattade till och med i min närhet. Inte åt något jag sa. Men jag var ändå där och fick höra på. Sög åt mig hans ord som en svamp. Såg till att inte tänka för mycket. Då är det lättare att vara glad. Det kändes jävligt skönt att klara av att vara så närvarande utan att börja gråta.

Jag tror inte längre att det finns någon chans att han ska ta tillbaka mig.
Men kanske. Kanske kanske kanske.
Kan vi ha sex igen.

Nya tag imorgon.


Kommentarer
Postat av: Mary-Kate

tror nog att jag hade tolkat det på rätt sätt.

och du har verkligen rätt, men det är så fruktansvärt svårt...

tack för att du tror på mig. jag tror på dig. <3

2011-03-18 @ 16:42:41
URL: http://anademandsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0