never make a pretty woman your wife.



Jag ser fullständigt galen ut.
Håret är inte tvättat på en vecka. Det är flottigt och tovigt. Topparna är slitna och spretiga. Jag har stora, mörka påsar under ögonen. Mina läppar saknar färg. Jag orkar inte bry mig. Eller jo. Jag bryr mig. Men jag orkar inte göra något åt det.

Jag har slutat sminka mig på helgerna för att jag ska kunna spy.

Jag och Ina var på spelning igår. Det var roligt. Vi dansade och sjöng. Hon pussade på min hand flera gånger. Som en gentleman. Och skrattade. Jag skrattade också. Var lyckligast i världen. Just då. Efteråt tänkte vi gå ut och ta ett glas vin men det visade sig att Ina hade glömt sitt leg, så vi gick hem till mig och drack te istället.
Väldigt mysigt.
Sen somnade vi tillsammans i soffan framför Harry potter och hemligheternas kammare. 

Jag önskar att jag alltid kunde leva i nuet.


Kommentarer
Postat av: hannah

jag känner igen det där, när man är som i en trans och bara går runt och ser förjävlig ut hela tiden men man har ingen ork, att göra något, det är exakt likadant för mig just nu. styrkekramar

2011-03-22 @ 23:15:30
URL: http://trasseltroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0