die antwoord. evil boy.



I övermorgon ska jag åka till Axel. Till huvudstaden. Hela helgen.
Jag längtar. Trots att jag vet att det kommer bli sex.
Och att jag känner mig fet. Och ful.
Jag vet att han gillar smala tjejer. Pinnsmala.
Varför vill han ha sex med mig för då?
Var insisterar han på att vi ska duscha tillsammans?
Jag förstår inte. Jag vet att han är för snäll för att göra det för att håna mig.

Dagens matintag:
Frukost: -
Lunch: 1 apelsin
Mellanmål: 1 kopp te
Kvällsmat: Flundra, 1 potatis, creme fraiche, 3 mjuka smörgåsar med smör och ost, 1 kopp varm choklad.

Vågar inte räkna kalorierna. Jag skäms. Så otroligt mycket. Kvällsmaten urartade verkligen. Det värsta är att jag inte är helt mätt heller. Jag äcklas över mig själv. Över min egna aptit. Jag tänker inte äta något mer idag. Bara dricka te.

Jag kan ge honom analsex. Axel. Som straff till mig själv.
Jag har ju faktiskt skött mig jävligt dåligt.


Kommentarer
Postat av: Mary-Kate

nejnejnej! du får inte straffa dig själv. det förtjänar du inte! <3 snälla, nej...

2011-03-09 @ 20:12:38
URL: http://anademandsme.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Straffa inte.

2011-03-10 @ 17:56:10
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0